Succesverhalen van onze klanten

Binnenkort deelt Intermix hier met grote trots de succesverhalen van haar klanten.

Als je nagaat hoeveel er in de afgelopen 15 jaar gebeurd is, mobiele markt, tablets, social media, maar met name de intensiteit van het gebruik van de interactie via het internet, mag je wel spreken van een achtbaan waarin de wereld zich bevindt.  Het wordt steeds zichtbaarder, dat ieder bedrijf zich er goed aan doet om een betrouwbare technische partner achter zich te scharen, die meedenkt en bij kan dragen aan alle oplossingen.  Soms is er behoefte aan een simpele website met een cms, maar veel klanten begeven zich reeds in een verdere fase, waarbij het doel is om steeds meer strategisch internet te bedrijven.

 

Hierbij spelen conversie, content marketing en Google vindbaarheid grote rollen. Daarnaast natuurlijk ook de voor de buitenwereld onzichtbare interne bedrijfs automatisering, welke geleid hebben tot het uitsparen van de kosten van menselijk arbeid bij vele bedrijven die we hebben geautomatiseerd. Wat een mens kan, kan de computer vaak beter.


"We zijn dan ook trots, dat onze referenties niet alleen bestaan uit het tonen van mooie namen en plaatjes, maar dat onze referenties bestaan uit succesverhalen en concrete resultaten."